NENAS

Alla inlägg den 26 januari 2012

Av Anna-Lena - 26 januari 2012 13:00

Det gör ont, det gör ont...men det är bara som det ska vara.    


Träningsvärk är en hemsk men samtidigt underbar värk. Man vet att man gjort något


I tisdags var vi ju och dansade LatinoMix hette det. Salsa, Marenga, Zumba och vette gudarna allt blandades. efter 10 minuter tänke jag att - Detta kommer jag aldrig att orka!! Men efter ett tag släppte tröttheten och jag hängde bara med i rörelserna våran gyminstruktör visade. Kul, kul, kul men Jobbigt, jobbigt, jobbigt!!!


vi trodde att onsdagen skulle bestå av träningsvärk så vi inte kom ur sängen men....onsdags morgonen kom och man satte sig försiktigt upp på sängkanten och kände efter och....nähä ingen träningsvärk. Besviken åt man frukost och funderade på vad man skulle göra för att det skulle kännas att man tränat.


Men när eftermiddagen kom så kom även träningsvärken mer och mer..!!


Idag torsdag är man öm och stel i hela kroppen...NU känns det att man tränade i tisdags så nu ser jag fram emot kvällens yoga pass. Då ska jag få reka i gång kroppen. Träningen ska liksom hjälpa mig i min sjukdom (tanken är att jag ska bli frisk)  Efter passet i tisdags var jag yr och jävlig men det var ju bara första gången så jag hoppas att det bara blir bättre och bättre.


Nu blir det att fixa lite här hemma innan kl 19 i kväll då det är dax igen.


Jag har mycket nu med Hillbillys. Valberedningen hade möte igår för att ta fram en styrelse, i morgon ska jag hjälpa sekreterarern att kolla över verksamhetsplan och berättelse, på onsdag har vi styrelsemöte inför årsmötet och på söndag den 5 har vi årsmöte!!!


Mycket nu men det lugnar ner sig sedan...då blir det bara skoj att göra med klubben ;-)


Hej och hå!!!


Presentation


Välkommen till Nenas place

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästboka

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards