NENAS

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Anna-Lena - 5 mars 2012 23:28


Mycket har hänt sen jag skrev och berättade lite om livet med oss.


Vi har slutat tränat på Etic för där då vi kom en dag  stod dom där och sa- Danspassen läggs på is ett tag, för ni vet Timrå är ingen danskommun!!! Alltså vi trodde dom skämta...det var ju DÄRFÖR vi köpte kort hos dom för dom hade danspassen. Något annat pass ville vi inte gå på och betala över 3000 spänn på ett årskort för att vara i gymmet??? Nä tack!!! Så vi lämnade tillbaka korten, fick pengarna tillbaka och vi lyfte på hatten och sa tack för oss!


Så vi bestämde oss för att kolla in Hälsohuset!! Och där....ja där kör dom Zumba danspass 4 ggr i veckan och dom är knökfulla!!!!!! Och JA Timrå är en danskommun. Så nu ska vi börja där uppe istället (till mycket bättre pris dessutom)


Tyvärr har vi legat (och ligger ännu) i influensan    Oj vad sjuka vi varit och är. Det hostas i varje hörn av denna kåk. Feber, huvudvärk och hosta. Flunsan har härjat här hos oss nu i två veckor totalt. Ankan fick ge sig iväg till läkaren idag pga av att hon har nog fått luftrörskatarr!!!


Men tids nog ska vi bli friska och då har vi detta helvete bakom oss  


Pga. att vi legat sjuka har inte Sanna fått fira sin födelsedag. Den blev inställd och framflyttad till nu på fredag den 9 och då har hon öppet hus från kl 13 på dagen. Då ska vi fira 15 åringen våran. 


I morgon är en riktigt spännande dag för mig.............................

Jag ska nämligen på en JOBB INFORMATIONS TRÄFF. Ja ni läste rätt. Jag och några till har blivit utvalda till en infoträff på ett jobb som jag sökte. Så kl 15 i morogn ska jag dit. Hostig och orkeslös men jag SKA dit. Annars missar jag ju chansen!!!!!


Vad det är för jobb får ni veta sedan OM jag får jobbet. Får jag jobbet så ska jag jobba hela sommaren (med allt det betyder med bilträffar jag inte kan åka till för jag jobbar osv) men det är det värt!!!!!! Kanske kanske ska jag äntligen få ett jobb!!!! Är ganska så nervig inför det mötet i morgon men jag åker dit och är mig själv så har jag gjort mitt bästa!!!


Så ...håll nu tummarna för mig så ska ajg berätta nästa gång hur det gått!!!!


bye bye   




Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till Nenas place

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012
>>>

Fråga mig

0 besvarade frågor

Senaste inläggen

Gästboka

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards